alle artikelen

Van gastvrijheid naar groeikracht

๐Ÿ™โ€โ™€๏ธ
Noelle Dolmans

Dacht ik 2024 rustig af te sluiten, stond ik ineens midden in een overname… De afgelopen jaren heb ik met SuperStaff hard gewerkt aan interne groei en onderzocht ik kansen voor externe groei. Dus toen de mogelijkheid zich voordeed om The Hospitalitist in ons verhaal te verweven, hoefde ik niet lang na te denken. Twee bedrijven met dezelfde liefde voor gastvrijheid en dezelfde missie: organisaties volledig ontzorgen bij het realiseren van een optimale gast- en klantbeleving. Nu, een kwartaal later, kijk ik terug op de start van het jaar. Wat heeft deze overname ons gebracht? En hoe nu verder?

Meer dan een overname โ€“ een strategische versterking

Want laten we eerlijk zijn: met alleen talent vinden ben je er niet. Wanneer we organisaties volledig willen ontzorgen dienen we de juiste mensen aan te trekken, te binden รฉn uit te laten blinken – en dat vraagt om meer expertise. Onze focus en expertise ligt op strategische recruitmentoplossingen zoals poolmanagement, job marketing en recruitment as a service (RaaS). We zorgen voor een continue instroom van talent en nemen het werkgeverschap volledig uit handen. The Hospitalitist voegt hier iets unieks aan toe: hun kracht in community-building, talent ontwikkeling en merkactivatie. Waar wij recruitment slimmer maken, zorgen zij ervoor dat talent zich blijft ontwikkelen. Deze overname is dan ook geen doel op zich, maar een stap richting een nog completere, sterkere dienstverlening. We voegen niet zomaar iets toe: we bouwen samen verder aan een geheel waarin onze partners profiteren van meer samenhang, kwaliteit en flexibiliteit, en waarin talent nog meer tot haar recht komt.

Wat betekent deze overname concreet?

De afgelopen maanden stonden in het teken van een zo soepel mogelijke overgang. Het resultaat? Alle partners van The Hospitalitist hebben hun vertrouwen in ons uitgesproken en we kijken ernaar uit om de samenwerkingen met onder andere ADAM Lookout, Jaarbeurs Utrecht en Heineken succesvol voort te zetten.

onze klanten

Daarnaast hebben we vijf nieuwe collegaโ€™s verwelkomd die met ons operationele team in recordtijd een sterke eenheid zijn geworden. Ook achter de schermen hebben we, minder zichtbare, maar zeker niet minder belangrijke stappen gezet: werkwijzen, systemen, structuren en ruim 200 nieuwe collega’s zijn geรฏntegreerd. Precies op tijd voor het hoogseizoen in de cultuur-, travel- en entertainmentbranche. En, met gepaste trots mag ik zeggen dat we blijven groeien. Nieuwe partners zoals Het Zaans Museum, FloriWorld, de Hartstichting, Alexander BeachClub en EVE hebben zich inmiddels bij ons aangesloten.

Met liefde voor… beleving, de toekomst: recruitment met impact

Voor mij draait ondernemerschap om het bouwen van een betekenisvol bedrijf. Een bedrijf dat kwaliteit levert, duurzame relaties opbouwt en mensen echt verder helpt. Beleving begint bij de mens – en precies dรกรกr maken wij het verschil. Met The Hospitalitist aan boord versterken we dat fundament, met slimme oplossingen die mensen verbinden en merken laten leven.

Noรซlle