“Het meest gastvrije museum ter wereld”, deze torenhoge ambitie van het Rijksmuseum, sluit naadloos aan onze eigen drive om samen te werken met de meest gastvrije opdrachtgevers. Wat begon als een samenwerking tijdens de geliefde Vermeer tentoonstelling in 2023, is nu een ijzersterk partnerschap, waarin we niet alleen de preferred supplier zijn, maar ware bondgenoten in gastvrijheid. Met ons team van ruim 60 waanzinnige publieksbegeleiders delen we een passie voor excellente service. Ontdek hoe onze toewijding aan kwaliteit weerspiegelt bij de werving, management en werkgeverschap van dit fantastische team.Β
21 dagen, ruim 200 sollicitanten & 43 waanzinnig gastvrije medewerkers geselecteerd en ingewerkt. Dit zijn de resultaten van de Social Media Advertisement campagne βLaat jij ons (ver) MEER zienβ. Voor de weergaloze Johannes Vermeer tentoonstelling was snel een kwalitatief team neerzetten noodzaak. Het blijvende succes van onze werving zit onder andere in het ontwikkelen van ijzersterke SEO-optimalisatie van vacatures en rake Social Media content. Inmiddels ontvangen we organisch 25 sollicitanten per week op de vacatures van het Rijksmuseum. Met een prachtige talent pool als resultaat. Zo houden we het team publieksmedewerkers continu gevuld en schalen we met gemak op tijdens tentoonstellingen zoals Frans Hals 2024.
In samenwerking met de collega’s van het Rijksmuseum hebben we een onboardingsprogramma ontwikkeld, waarin we zorgen dat de Rijks 42 SuperStaff-collega’s echt onderdeel zijn van het interne team publieksmedewerkers. Nieuwe medewerkers krijgen een fantastische rondleiding en inwerkdag, waarbij ze meteen worden meegenomen in het hoogste niveau van gastvrijheid. Deze aanpak zorgt niet alleen voor het kunnen nastreven van de hoge standaard van gastvrijheid, maar ook voor razendsnelle invulling van extra of lastminute aanvragen, sterk verlaagde retentie en nihil verzuim.