Wat je gaat doen als Customer Service & Events medewerkerĀ Als customer service & events medewerker ben jij het vaste aanspreekpunt voor groepsaanvragen en reserveringen. Je neemt telefoontjes aan, beantwoordt mails en verwerkt boekingen in het systeem. Daarnaast help je ook individuele bezoekers met vragen over tickets, reserveringen of hun bezoek aan LOOKOUT.Ā
Dus, even samengevat, jouw dag...
Je begint met een goeie kop koffie en wat bijpraten met je collegaās. Daarna check je de mailbox: nieuwe groepsaanvragen, last-minute wijzigingen, een paar vragen van bezoekers over hun tickets. Jij hebt overzicht en houdt de planning strak
Tussendoor bel je even met operations over een event, stem je met marketing af over een actie of overleg je met HR over een personeelsuitje. Alles loopt via jou, soepel en met een glimlach
Helder communiceren zit in je systeem ā net als meedenken en vooruitzien
Je hebt een proactieve houding, houdt van overzicht en steekt graag de handen uit de mouwen
En ja, wonen in (de buurt van) Amsterdam is mooi meegenomen
Waarom dit iets voor jou is
Je werkt midden tussen marketing, HR en operations. Korte lijnen, veel gezelligheid en een open sfeer. Hier krijg je ruimte om mee te denken, verbeteringen aan te dragen en echt impact te maken op de beleving van bezoekers.
Klinkt goed? Meld je makkelijk aan!Ā Zin in uitzicht met impact? Laat hier je gegevens achter, we sturen je binnen twee werkdagen een berichtje. Tot snel!Ā