Klantcase Momentum

Op een relaxte manier in vier uur vanaf Amsterdam Centraal in hartje Londen staan? Geen probleem!

Klik

"SuperStaff denkt en beweegt als organisatie mee met de behoefte van de klant"

- Indra Kamphof, Operationeel Manager Nederland.


701

Aantal aanmeldingen

76

Succesvolle aannames

32

Gastgerichte SuperStaffers in de poule

438000

Blije reizigers


Succesformule samenwerking

SuperStaff is ons aangeraden door RailRest. Zij waren zeer te spreken over de prettige samenwerking en de servicegerichte talenten die SuperStaff verzorgt, om de wensen en behoeften te voorzien van RailRest zijn Thalys-reizigers. Naast de kwaliteit van de voorgestelde talenten, zijn wij vooral positief over de persoonlijk benadering van SuperStaff. Met een vast contactpersoon kunnen we snel schakelen. Ook is Noëlle als eigenaresse van SuperStaff altijd bereikbaar voor noodgevallen of om even te sparren over verschillende vraagstukken. Het is echt een partnership
-Momentum Services.

Als er een bedrijf toonaangevend is in gastgericht personeel dan is het Momentum Services. Met twintig jaar ervaring in het grootste gedeelte van Europa en inmiddels meer dan tien miljoen reizigers bediend zijn wij dan ook trotse partner. Tegelijkertijd is Momentum als werkgever voor ons ontzettend prettig om mee samen te werken; ze luistert naar haar team, brengt feedback direct in de praktijk en geeft oprecht om haar mensen. We mogen al een aantal jaar samen groeien, van elkaar leren en elkaar beter maken, wat voor ons dé definitie van partnership is
- SuperStaff.

 

In het kort

Sinds april 2018 werken Momentum Services en SuperStaff intensief samen met één gezamelijk doel: “Providing a high standard of customer service for International High Speed trains”. Het allerbeste en meest gastvrije team op de trein is cruciaal voor de ultieme gastbeleving tijdens de rit van Amsterdam naar Brussel of Londen. Wij mogen Momentum Services ondersteunen bij het vinden, binden, boeien en behouden van dit waanzinnige team. Na de start van ‘de eerste trein’ ging Momentum letterlijk en figuurlijk als een sneltrein; binnen 6 maanden werd er opgeschaald naar een derde en zelfs een vierde trein per dag. Als gevolg was op korte termijn opschalen van het team nodig en nam de complexiteit van het managen van dit team toe.

De opdracht

 

Werkwijze: De meest gastgerichte flexibele werknemers 

 

 

Met 88% van de arbeidsmarkt die niet actief of latend werkzoekend is weten we dat we meer uit de kast moeten halen dan een vacature online zetten. Middels een marketingcampagne inclusief inhouse geproduceerde recruitmentvideo, targetten we de meest gastgerichte talenten online. We organiseren recruitmentdagen om de voorgescreende kandidaten te ontmoeten en gezamenlijk   de beste matches te kiezen. Eveneens mogen wij Momentum Services ontzorgen op het gebied van van arbeidscontracten, administratie en het optimaliseren we de candidate journey. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?