Momentum Services

Op een relaxte manier in vier uur vanaf Amsterdam Centraal in hartje Londen staan? Geen probleem! De crew van Momentum Services zorgt ervoor dat je gedurende je reis volledig in de watten gelegd wordt.

Bekijk

In het kort

Sinds april 2018 werken Momentum Services en SuperStaff intensief samen met één gezamelijk doel: “Providing a high standard of customer service for International High Speed trains”. Het allerbeste en meest gastvrije team op de trein is cruciaal voor de ultieme gastbeleving tijdens de rit van Amsterdam naar Brussel of Londen. Wij mogen Momentum Services ondersteunen bij het vinden, binden, boeien en behouden van dit waanzinnige team. Na de start van ‘de eerste trein’ ging Momentum letterlijk en figuurlijk als een sneltrein; binnen 6 maanden werd er opgeschaald naar een derde en zelfs een vierde trein per dag. Als gevolg was op korte termijn opschalen van het team nodig en nam de complexiteit van het managen van dit team toe.

De opdracht

Werkwijze

Met 88% van de arbeidsmarkt die niet actief of latend werkzoekend is wisten we dat we meer uit de kast moesten halen dan puur een vacature online zetten. Middels een marketingcampagne inclusief inhouse geproduceerde recruitmentvideo, hebben we de meest gastgerichte talenten online getarget.
Na een telefonische screening zijn kandidaten uitgenodigd voor een recruitment dag, welke we inmiddels met regelmaat organiseren. In een dagdeel maken kandidaten kennis met het Momentum team. Vervolgens spreken we alle kandidaten individueel, behandelen we verschillende casussen en beoordelen we de benodigde skills. Gezamenlijk kiezen we de beste matches, waarna wij opvolging verzorgen. Denk hierbij aan het verzorgen van arbeidscontracten en administratie en de onboarding van de kandidaten. Samen optimaliseren we de candidate journey, helpen we bij evaluaties en doorstroom van medewerkers en zorgen we ervoor dat zowel medewerker als werkgever groeit. Middels een deta-vast constructie bieden we medewerkers een perspectief op een vast dienstverband bij Momentum Services én kan Momentum Services haar medewerkers goed leren kennen.


701

Aantal aanmeldingen

76

Succesvolle aannames

32

Gastgerichte SuperStaffers in de poule

438000

Blije reizigers


"SuperStaff denkt en beweegt als organisatie mee met de behoefte van de klant"

- Indra Kamphof, Operationeel Manager Nederland.

Succesformule partnership

Als er een bedrijf toonaangevend is in gastgericht personeel dan is het Momentum Services. Met twintig jaar ervaring in het grootste gedeelte van Europa en inmiddels meer dan tien miljoen reizigers bediend zijn wij dan ook trotse partner. Tegelijkertijd is Momentum als werkgever voor ons ontzettend prettig om mee samen te werken; ze luistert naar haar team, brengt feedback direct in de praktijk en geeft oprecht om haar mensen. We mogen al een aantal jaar samen groeien, van elkaar leren en elkaar beter maken, wat voor ons dé definitie van partnership is - SuperStaff.

SuperStaff is ons aangeraden door RailRest. Zij waren zeer te spreken over de prettige samenwerking en de servicegerichte talenten die SuperStaff verzorgt, om de wensen en behoeften te voorzien van RailRest zijn Thalys-reizigers. Naast de kwaliteit van de voorgestelde talenten, zijn wij vooral positief over de persoonlijk benadering van SuperStaff. Met een vast contactpersoon kunnen we snel schakelen. Ook is Noëlle als eigenaresse van SuperStaff altijd bereikbaar voor noodgevallen of om even te sparren over verschillende vraagstukken. Het is echt een partnership -Momentum Services.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?